DogeMiners | سرمایه گذاری دوج کوین
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
DogeMiners | سرمایه گذاری دوج کوین
نوشته شده در پنج شنبه 2 آبان 1398
بازدید : 4515
نویسنده : MR MINER

 


Doge Miners | سرمایه گذاری دوج کوین


وضعیت: در حال پرداخت
واریز سود: دستی
حداقل سرمایه گذاری: ۵ دلار
پاداش معرفی: ۴% – ۱%
رده بندی ادمین: ۱۰ از ۱۰
حساب های مورد قبول: پرفکت مانی، بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین

پلن ها: ۰٫۳% تا ۰٫۵۷% روزانه برای ۳۰ تا ۱۸۰ روز (بازگشت سرمایه آخر دوره) 


پروژه ی دوج ماینرز فعال در حوزه ی ترید ارزهای دیجیتال توسط شرکایی از کشورهای ترکیه، انگلیس و ایران استارت شده است. مدیر بخش فارسی زبان این پروژه آقای کریمی ست. پلن های منطقی و منعطف ارائه شده نوید بخش یک پروژه استیبل و طولانی مدت است. در ادامه به بررسی پلن های درآمد زایی و سود حاصل از سرمایه گذاری در این پروژه خواهیم پرداخت.

پلن های سرمایه گذاری: در این پروژه سه بازه ی زمانی ۳۰ روزه، ۹۰ روزه و ۱۸۰ روزه برای پلن های سرمایه گذاری در نظر گرفته شده که هر یک از آنها سه رنج را با توجه به میزان سرمایه گذاری شامل می شود. در کلیه ی پلن ها اصل سرمایه تا پایان دوره ی سرمایه گذاری فریز می شود و سود حاصله بصورت روزانه پرداخت می گردد. همچنین اصل سرمایه در پایان دوره به بالانس اضافه می گردد که امکان سرمایه گذاری مجدد و یا برداشت اصل سرمایه را فراهم می سازد.

پروسه برداشت: واریز درخواست های برداشت در این پروژه بصورت دستی بوده و معمولا سریع انجام می گردد، کلیه ی درخواست های برداشت بطور معمول در بازه ی زمانی ۱ تا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست برداشت واریز خواهند شد . 

با توجه به پلن های منطقی و منعطف پروژه می توان انتظار یک پروژه ی با دوام را داشت و آن را یکی از گزینه های پخش سرمایه دانست. بنابراین اگر سرمایه گذاری در این پروژه یکی از انتخاب های شماست می توانید بروی بنر زیر کلیک کنید تا به وب سایت این پروژه راهنمایی شوید، قطعا در طول مسیر پروژه راهنما و همراه شما خواهیم بود.

  •  عضویت 

سایت معتبر سرمایه گذاری دوج کوین

 

 



:: موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری های معتبر , ,
:: برچسب‌ها: دوج ماینرز , سرمایه گذاری , جدیدترین سایت های سرمایه گذاری , بهترین سایت های سرمایه گذاری دوج کوین , روش های سرمایه گذاری , دوج , dogeminers , اموزش سایت دوج ماینرز , دوج ماینرز اسکم , scam dogeminers , scam , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: