همه چیز در مورد سایت coinpot + آموزش تصویری
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
همه چیز در مورد سایت coinpot + آموزش تصویری
نوشته شده در دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 9151
نویسنده : MR MINER

کوین پات یک میکروالت یا کیف پول موقت است که برای نگهداری ارزهای دیجیتالی از آن استفاده می شود. در واقع ما در اینجا چند تا سایت داریم که هر کدام به ازای کار برای آنها مقداری ارز دیجیتالی به شما پرداخت می کنند. ارزهای دیجیتالی از قبیل بیت کوین، لایت کوین، داگ کوین، دش کوین و بیت کوین کش از سوی این سایت ها پرداخت می شود. 

 
اما برای دریافت هر کدام از این ارزها و واریز آن به والت اصلی یا همان کیف پولتان به یک واسطه نیاز است. در واقع مستقیما هر کدام از ارزها می توانند به حساب اصلی شما واریز شوند ولی در اینصورت شما مدت زیادی طول خواهد کشید که موجودی تان به سقف برداشت مورد نظر برسد. اما با وجود یک واسطه مثل کوین پات این کار آسان خواهد شد، زیرا دریافتی شما از هر کدام از سایتها مستقیما به آن واریز می شوند و با جمع آنها زودتر به سقف برداشت می رسید. در تصویر زیر شما می توانید نمایی از عملکرد کوین پات و سایت هایی که با آن کار می کنند را ببینید.

آموزش ثبت نام در سایت Coinpot :

ابتدا وارد سایت کوین پوت شوید : ( برای ورود بر روی لینک زیر کلیک کنید )

coinpot

بعد از ورود وارد صفحه ی زیر میشوید :



بعد از ورود طبق عکس بر روی گزینه ی Register کلیک کنید . ( از گزینه ی Sign in بعد از ثبت نام برای ورود به پنل کاربری استفاده میشود . )

بعد از کلیک وارد فرم ثبت خواهید شد :



طبق عکس ایمیل , رمز عبور و تکرار رمز عبور را وارد کنید و طبق فلش ها تیک مربع ها را بزنید . و بعد از کامل کردن فرم بر روی گزینه ” Register ” کلیک کنید تا ثبت نام کامل شود . ( ایمیل و رمز عبور خود را در یک جای امن نگهداری کنید چون برای ورود به پنل کاربری باید از ایمیل و رمز عبور استفاده شود .

اگر همه ی کار ها را درست انجام داده باشید یک پیام حاوی لینک فعال سازی برای ایمیل شما ارسال میشود بعد از باز کردن لینک اکانت شما تایید خواهد شد و میتونید از گزینه ی ورود یا ” Sign in ” در صفحه ی اول سایت کوین پوت وارد پنل کاربری بشید . برای ورود لازم است ایمیل و رمز عبور خود را در صفحه ی ورود وارد کنید .

( در صفحه ی ورود به جز ایمیل و رمز عبور برای ورود یک فیلد دیگر به نام ” 2FA Code ” میباشد که آن را لازم نیست پر کنید . )

بعد از ورود به پنل کاربری وارد صفحه ی زیر میشوید :



در این صفحه شما میزان موجودی پولهای خود را مشاهده میکنید که بیت کوین (Bitcoin Core) یکی از آنها میباشد .

به فلش ها توجه کنید . فلش اول منوی کشویی را باز میکند که گزینه هایی باز میشود . وارد هرکدام شوید موجودی شما و … درباره آن پول را نمایش میدهد .

با کلیک بر روی فلش دوم منوی کشویی باز میشود به شکل زیر :



بعد از باز شدن منوی کشویی طبق عکس گزینه هایی موجود هستند که به ترتیب شماره بندی در عکس برای شما آنها را توضیح میدهم :

1 – Deposit Bitcoin core : این گزینه برای واریز بیت کوین از حساب شما به این سایت هستش .

2 – Withdraw bitcoin core : این گزینه برای برداشت بیت کوین های جمع آوری شده شما میباشد و میتوانید از این گزینه بیت کوین های خود را به کیف پولتون انتقال بدید .

3 – Convert Bitcoin core to … : این گزینه برای تبدیل بیت کوین های شما به پول های دیگر میباشد . ( زیاد گزینه مهمی نمیباشد . )

4 – Mine Bitcoin Core… : این گزینه برای استخراج بیت کوین میباشد . ( از طریق این گزینه می توانید بیت کوین استخراج کنید که حتما پیشنهاد می کنیم از این گزینه استفاده کنید . )

5 – میزان موجودی بیت کوین شما را نشون میدهد .

 

 

نکته مهم : وقتی حساب باز کنید به صورت اتوماتیک در 5 سایت زیر نیز حساب شما ایجاد میشود و برای ورود به سایتهای زیر فقط کافیست با ایمیلی که در coinpot عضو شده اید وارد سایتهای زیر شوید. ارزهای زیر در حساب این سایتها هر 5 دقیقه جمع میشود و تنها کار شما این است که هر 5 دقیقه یا هر ساعت یا هر روز یا هر چند روز به سایت بروید و با فشردن دکمه claim آنها را به حساب coinpot منتقل کنید.

اما هر چه در فواصل کمتری به سایت مراجعه کنید بیشتر میتوانید برداشت کنید.و نهایتا نگذارید بیشتر از 24 ساعت بگذرد زیرا درصد وفاداری روزانه (Daily Loyalty Bonus) را ازدست میدهید.در طی هر روز فعالیت هر روز یک درصد به مقدار دریافتی شما افزوده میشود تا دریافتی شما دوبل شود در طی 100 روز.




 1-بیتکوین (BitcCoin)  2-بیتکوین کش (BitcCoinCash)
 3-لایت کوین(LiteCoin)  4-دوج کوین(DogeCoin)  5-دش کوین(DashCoin)
moonbit moonbch moonlite moondoge moondash



و همچنین در سایت کسب بیتکوین رایگان زیر که بسیار هم درآمد زا میباشد نیز یک ثبت نام ساده انجام دهید و با همان ایمیل coinpot حتما باید عضو شوید.و هر 3 دقیقه میتوانید به سایت سر بزنید و ساتوشی های جمع شده را برداشت کنید


اموزش کامل سایت بیت فان



کوین پات به تازگی نیز امکانات جدیدی برای درآمد زایی بیشتر به سایت اضافه کرده با نام توکن کوین پات که در هر بار claim در 7 سایت 3 توکن رایگان نیز در کیف پول کوین پات افزوده میشود که این توکنها را میتوانید به بیتکوین و یا سایر ارزها تبدیل کنید

بنابراین اگر بتوانید هر 5 دقیقه در همه سایتها claim کنید توکنهای بیشتری هم نصیب شما خواهد شد.


لیست کامل سایت های coinpot



:: موضوعات مرتبط: بیت کوین رایگان , آموزش کامل سایت CoinPot , ,
:: برچسب‌ها: کوین پات چیست , اموزش کامل coinpot , coinpot چیست ؟ , در امد زایی از سایت coinpot , ایا سایت coinpot معتبره , coinpot اسکم یا معتبر ؟ , عضویت در سایت coinpot , ادرس سایت coinpot , سایت coinpot , سایت های متصل به coinpot , معرفی زیر مجموعه های coinpot , اموزش زیر مجموعه گیری در coinpot , اموزش شبکه سازی , اموزش در امد در خانه , اموزش در امد از وب , اموزش در امد زایی بدون سرمایه ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: