اموزش کامل سایت معتبر BitFun
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
اموزش کامل سایت معتبر BitFun
نوشته شده در دو شنبه 9 مهر 1397
بازدید : 6486
نویسنده : MR MINER

اموزش کامل سایت bitfun

این سایت جزو 7سایت زیر مجموعه سایت CoinPot میباشد که میتوانید با افزایش تعداد برداشتی ها و همچنین حضور روزانه و مرتب درجه وفاداری بدست بیارید و سایت به شمه بیتکوین بیشتری در قبال وفاداریتان به شما میدهد.سایت دارای بخش های پیشنهادات ویژه و گیم های مختلف است که با بازی کردن میتوانید بیتکوین بیشتری دریافت کنید.

** نکته 1:حتما برای اینکه در برداشت بیتکوین به مشکل نخورید حتما v-pn و یا پروکسی خود را خاموش کنید.چون با انها سایت به شما اجازه برداشت و انتقال نمیدهد.

*نکته2:برای اینکه در مشاهده و برداشت بیتکوین و تبلیغات به مشکل نخورید افزونه های Adblocker و Popupblocker  مرورگر خود را خاموش کنید.

*نکته3:حتما برای اینکه برداشتی هایتان به اکانت CoinPot شما واریز شود از ایمیل CoinPot خود در این سایت ها استفاده کنید و ثبت نام با ایمیل CoinPot باشد.

لینک سایت هدف: Bitfun



 1-بیتکوین (BitcCoin)  2-بیتکوین کش (BitcCoinCash)  3-لایت کوین(LiteCoin)  4-دوج کوین(DogeCoin)  5-دش کوین(DashCoin)
moonbit moonbch moonlite moondoge moondash





****توجه: پیشنهاد میکنیم تو همه سایت های بالا (هفت سایت زیر مجموعه کوین پات) ثبت نام کنیدو همهارزهای مجازی مثل بیتکوین لایتکوین داژکوین و ...رو جمع کنید و به کیف CoinPot انتقال بدید. حتی اگه فکر میکنید که مثلا داژکوین نیاز ندارید مشکلی نیست چون با کیف CoinPot میتونید ارز هارا به یکدیگر تبدیل کنید مثل داژ کوین خود را به Bitcoin تبدیل کنید...

 

-مراحل ثبت نام و کار تو این سایتها بسیار اسان است:

 

1-در قدم اول با لینک زیر در این سایت BitFun ثبت نام کنید...
 Bitfun


2-در قدم بعدی با ورود به این صفحه میتوانید با کلیک روی ClaimNow ساتوشی(واحد پول بیتکوین) خود را برداشت کنید. (هر 15 دقیقه)


3-در اقدام بعدی از طریق بخش Account میتوانید موجودی خود را مشاهده کنیدو همچنین با دعوت کاربرانو دوستان خود میتوانید درامد خود را تا صد برابر بیشتر کنید!



4-و قسمت اخر بخش پیشنهادات,تبلیغات,و چالش های میباشد که با گذراندن و مشاهده هز یک از انها میتوانید بیتکوین رایگان بیشتری بدست بیارید.


کلام اخر:این سایت و 7  عضو از سایت های وابسته به coinpot از بهترین و پزبازده ترین راه های کسب درامد اینترنتی و بیتکوین میباشند.بهتر است که برای نتیجه گیری سریع در تمام این سایت ها عضو شوید. در این صورت میتوانید درامدتان را از سایت coinpot و زیرمجموعه هایش به یک میلیون تومان در ماه برسانید و با معرفی اعضای جدید این درامد را حتی تا ده ها برابر بیشتر کنید. . 

 

توجه کنید که ورود روزانه و منظم شما به این سایت و دیگر سایت باعث افزایش رنک و درجه وفاداری شما میشود و هر بار سایت بیتکوین بیشتری به شما میدهد پس حتما حداقل روزی یک ساعت برای این سایت ها وقت بگذارید تا به درامد و نتیجه مورد نظرتان برسید.



 



:: موضوعات مرتبط: آموزش کامل سایت CoinPot , سایت معتبر BitFun , ,
:: برچسب‌ها: بیت فان چیست ؟ اموزش کامل سایت بیت فان کسب درامد رایگان بیتکوین با bitfun , کوین پات چیست , اموزش کامل coinpot , coinpot چیست ؟ , در امد زایی از سایت coinpot , ایا سایت coinpot معتبره , coinpot اسکم یا معتبر ؟ , عضویت در سایت coinpot , ادرس سایت coinpot , سایت coinpot , سایت های متصل به coinpot , معرفی زیر مجموعه های coinpot , اموزش زیر مجموعه گیری در coinpot , اموزش شبکه سازی , اموزش در امد در خانه , اموزش در امد از وب , اموزش در امد زایی بدون سرمایه , اموزش سایت بیت فان , آموزش دریافت روزانه بیتکوین , آموزش ماین بیتکوین , آموزش ماین بیتکوین با سایت های قطره ای , آموزش سایت های airdrop , آموزش کسب درامد بیتکوین کش , اموزش بیتکوین , اموزش btc , btc چیست , اموزش کار با بیتکوین , اموزش سایت coinpot , لیست سایت های مطمئن قطره ای , تمام سایت های faucet , لیست سایت های اسکم faucet , سایت های ایمن برای دریافت بیتکوین , بهترین سایت های قطره ای , بهترین سایت های کسب درامد , بهترین سایت های دریافت رایگان بیتکوین , دریافت رایگان bitcoin با سایت bitfun , مستر بیت کوین , mr bitcoin , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: