درخواست برای معرفی ریپل (XRP) به عنوان ارز رسمی المپیک 2020
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 6206
نویسنده : MR MINER

ارز ریپل و پیشرفت آن
سلام دوستان میخوام یه سایت فاست معتبر دیگه بهتون معرفی کنم که میتونین هر یک ساعت با رول زدن از 3$ دلار تا 300$ دلار درآمد داشته باشین این سایت به شما ارز مجازی ریپل میده که یک ریپل الا توی ایران 6 هزار تومن به بالاست و آینده ی خوبی داره این سایتم میتونین در کنار سایت های فاستی مثل  CoinPot یا CointiPly داشته باشید و درآمد زایی کنید برای عضویت و آموزش تصویری در ادامه ی مطلب همراه باشد جهت عضویت روی بنر پایین کلیک کنید : روند کار :  هر 60 دقیقه میتونید کلیک داشته باشید و claim کنید  پرداخت = ریپل Faucet+Lottery 50% کمیسیون برای دعوت دوستاتون 

جهت عضویت روی بنر کلیک کنید

ادامه ی توضیحات :

درخواست برای معرفی ریپل (XRP) به عنوان ارز رسمی المپیک 2020 به بیش از 5000 امضا رسیده است !

ده ماه پیش، کن تاکاهاشی درخواستی برای معرفی ریپل به عنوان ارز دیجیتال رسمی برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو مترح کرد .

تا امروز این درخواست توانسته بیش از 5200 امضا از 7500 امضا مورد نیاز را جمع آوری کند.

بر اساس یک اطلاع رسانی توسط تاکاهاشی ، در صفحه اینترنتی درخواست لحظاتی پس از مطرح شدن این موضوع، تقاضا با سرعت نسبتا بالایی به 500 امضا رسید و در کمتر از 72 ساعت به 500 تا 1000 امضا افزایش یافت. پس از آن، کمتر از یک روز به مرز ۱۵۰۰ امضا افزایش یافت. در ادامه ی مطلب همراه ما باشید تا آموزش استخراج رایگان ارز ریپل....



یک رمزنگاری متحرک برای سهولت در استفاده :

تاکاهاشی این پرونده را آغاز کرده و سعی کرده تا مشکل بسیاری از گردشگران بین المللی را که پولی که از کشورشان به همراه آورده اند را نمیتوانند استفاده کنند، و مجبور به مبادله آن با ارز رسمی کشور مقصد هستند را حل نماید.

مردم همانند بازی های المپیک ریو در سال ۲۰۱۶، از سراسر جهان به توکیو می روند تا برای تماشا، پوشش و شرکت در بازی های المپیک مشارکت کنند و همه این افراد نیاز به خرید اجناس مختلفی دارند .

 

تاکاهاشی در این باره می نویسد :

“همانطور که در جریان رویدادهای گذشته مانند پکن ۲۰۰۸ و ریو دو ژانیرو ۲۰۱۶ ، گردشگران به داخل کشور سرازیر میشوند، تقاضا برای ارائه ارز محلی افزایش می یابد و باعث ایجاد خطوط طولانی در صرافی ها می شود. این سردرگمی در نرخ تبدیل ارز و موانع زبان مشکل را پیچیده تر می کنند.”

او ریپل را به دلیل سهولت در انجام معاملات مرزی ترجیح میدهد. آزمایشگاه ریپل محصول XRapid خود را هفته پیش در بازار عرضه کرد و امیدوار است که یک جایگزین موثرتر برای SWIFT (استاندارد فعلی برای معاملات بین المللی) باشد.

 

تست های ارسال پول بین ایالات متحده و مکزیک مدت زمان انتظار را برای انتقال ریپل نشان می دهد و هزینه ها به صورت غیرمستقیم , کمتر از ارسال پول از طریق مرز به روش معمول است.

 

تاکاهاشی ادعا می کند که یک کریپتوکارنسی، که به راحتی قابل تبدیل به ارز رایج نقدی است، باعث می شود موانع و مشکلات برای بازدید کنندگان بین المللی المپیک از بین برود .

 

در حالی که به این واقعیت که این موضوع می تواند هزینه های تبدیل پول آنها به ارز محلی را برایشان ذخیره کند اشاره نکرد.

 

مردم به راحتی می توانند به وجوه خود دسترسی پیدا کنند و آنها را به پول محلی تبدیل کنند، و به راحتی می توانند آن را در محل اقامت خود استفاده کنند.

 

تاکاشی در پی جمع آوری ۷۵۰۰ امضا قبل از ارسال این نامه به کمیته ملی المپیک است.

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار ارز ها , ,
:: برچسب‌ها: XRAPID , آلت کوین , اخبار ارز دیجیتال , فروش ریپل , ریپل , خرید و فروش ریپل , خرید و فروش ارز دیجیتال , استخراج ریپل , مستربیتکوین , ریپل رایگان , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
همیار رایانه در تاریخ : 1397/7/15/7 - - گفته است :
مطلب عالی و مفیدی بود .
همیار رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ، موبایل ، نصب بازی و سایر خدمات می باشد.
شماره تماس 9099071728
پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل.
www.hamyarrayaneh.ir سایت :
برای آشنا شدن با آخرین اخبار فناوری به کانال ما بپیوندید.
تلگرام : https://t.me/HamyarRayaneh
اینستاگرام : https://instagram.com/_u/hamyarrayaneh
سروش: https://sapp/hamyarrayaneh


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: