ارز دیجیتال تتر در حال سقوط است؟
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ارز دیجیتال تتر در حال سقوط است؟
نوشته شده در دو شنبه 23 مهر 1397
بازدید : 5888
نویسنده : MR MINER

ارز دیجیتال تتر در حال سقوط است؟

تتر مورد توجه بسیاری از معامله کنندگان ارزهای مجازی است و یکی از رمزپول های با تعداد معامله بالا محسوب می شود اما یکی از سوالاتی که همواره درباره اش مطرح بوده این است که آیا واقعاً هر سکه از آن به پشتوانه دلار ایالات متحده متکی است؟ اخیراً تردید هایی در این باره مطرح شده است که بر ارزش آن تأثیر گذاشته است.

در روزهای اخیر قیمت تتر که با نام USDT شناخته می شود برای مدت ها حدود یک دلار ثابت مانده بود اما در ساعات اخیر به زیر این میزان افت کرده و به نظر می رسد سرمایه گذاران اعتماد خود به آن را از دست داده اند. ساعاتی پیش تتر در صرافی ارز مجازی کراکِن در حدود 90 سنت معامله شده است.در ادامه ی مطلب همراه ما باشید...

تتر چیست؟

بر خلاف بیت کوین که ارزشش نوسان های فراوانی دارد تتر بر اساس پایداری ارزش طراحی شده است. قیمت هر واحد USDT همواره نزدیک به یک دلار است، چرا که ادعا می شود این ارز دیجیتال به پشتوانه دلارهای موجود در حساب های بانکی متکی است.

چرا تتر محبوب است؟

بسیاری از معامله کنندگان از این ارز دیجیتال به عنوان جایگزینی برای دلار استفاده می کنند. علاوه بر این به سادگی می توان آن را توسط صرافی ها یا دیگر پلتفرم های آنلاین انتقال داد؛ چرا که برای انتقال نیازی به عبور از سیستم بانکی ندارد. قیمت ثابت آن هم برتری مهمی در مقابل اکثر ارزهای دیجیتال عمدتاً نا پایدار دیگر به حساب می آید.

 

تتر

علاوه بر این تتر ارزش بازاری در حدود 2.4 میلیارد دلار دارد و سکه های آن نقش بسیار مهمی در تبادلات ارزهای دیجیتال بازی می کند. بر اساس گزارش های CoinMarketCap پس از بیت کوین در زمینه میزان تبادلات جایگاه دوم را به خود تخصیص داده است.

شک و تردید ها در چه مورد است؟

تتر هنوز مدارک لازم برای اینکه ثابت کند سکه های آن پشتوانه دلاری دارد ارائه نداده. علاوه بر این سوالاتی در مورد ارتباط تتر با یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان، بیت فاینکس مطرح شده است. برخی از ناظران بازار ادعا کرده اند که معامله سکه های این رمزپول در بیت فاینکس (که مدیرعاملی مشترک با تتر دارد) مانع از سقوط قیمت بیت کوین شده است.

در 8 اکتبر بیت فاینکس اتهام ها در مورد ورشکستگی را رد و اعلام کرده بود برداشت ها همچنان با روند طبیعی ادامه دارند.

صرافی کو کوین هم معاملات USDT را متوقف و اعلام کرد که تمامی برداشت ها و سپرده ها برای USDT را معلق کرده است. البته مدتی بعد برای تنها 4 ساعت اجازه تبادل داده شد.

نهادهای قانون گذاری ایالات متحده چه برنامه ای دارند؟

بنا بر گفته های فردی مطلع، کمیسیون معاملاتی معاملات آتی کالای ایالات متحده(CFTC) در ماه دسامبر سال گذشته میلادی احضاریه ای را برای بیت فاینکس و تتر صادر کرده بود

بیت فاینکس و تتر در ایمیلی اعلام کرده بودند که درخواست های این چنینی از مراجع قانونی مرتباً اتفاق می افتد و البته گفته شده بود که بر اساس سیاست های این دو شرکت هیچ گونه پاسخی در مورد این گونه موضوعات داده نمی شود.

چه اتفاقی برای تتر می افتد؟

اگر مدارکی دال بر تخلف یافت شود یا معامله کنندگان اعتماد خود را به این ارز از دست دهند USDT می تواند به سرعت ارزش خود را از دست دهد. تنها گذر زمان است که مشخص می کند آیا این یک کاهش کوچک و موقت است یا باید شاهد سقوط تتر باشیم.

 



:: موضوعات مرتبط: مطالب آموزشی , ,
:: برچسب‌ها: تتر چیست ؟ , tether , ارز تتر , قیمت تتر , چرایی افت قیمت تتر , tether چیست , اف قیمت tether , اموزش tether , ارز رایگان tether , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: