معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال
نوشته شده در جمعه 4 آبان 1397
بازدید : 6682
نویسنده : MR MINER

معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتالسلام دوستان 
این پست رو اماده کردم برای دوستانی که شک دارن چه کیف پولی رو انتخاب کنن با ما همراه باشید .
برای عضویت و ساخت کیف پول روی اسمشون کلیک کنید 
انتخاب کیف‌پول مناسب برای نگهداری از بیت‌کوین و سایر رمزارزها یکی از مهم‌ترین تصمیمات مالی شما در چند سال آینده خواهد بود.
منظور از کیف‌پول در دنیای رمزارزها یک فضای سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری برای ذخیره تعدادی فایل است.
درواقع اگر هر رمزارز را مثل یک فایل فرض کنیم باید برای نگهداری از این فایل‌ها ابزارهای مناسبی داشته باشیم.
بعضی‌ها ترجیح می‌دهند فایل‌های خودشان را فقط در رایانه شخصی نگهداری کنند. بعضی‌ها دیسک‌های USB را انتخاب بهتری می‌دانند و آن‌هایی که بیشتر اهل ریسک هستند فایل‌ها را بر روی فضای ابری ذخیره می‌کنند.
در این نوشته با مستربیتکوین همراه باشید تا کیف‌ پول‌های الکترونیک (والت) را از دونقطه نظر امنیت و تجربه/رابط کاربری بررسی کنیم و در انتها شما را با چند مورد از بهترین کیف‌پول‌های سال ۲۰۱۸ آشنا کنیم.

ملاحظات امنیتی

زمانی که پای انتخاب یک کیف‌ پول الکترونیک وسط باشد احتمالاً اولین نکته‌ای که همه دوست دارند بدانند میزان امنیت یک کیف‌پول خاص است.
خبر بد این است که هکرها بیکار ننشسته‌اند و هر روز تلاش می‌کنند تا کیف‌پول‌های حاوی بیت‌کوین و اتریوم و … را هک کنند.
همین سال ۲۰۱۸ شاهد چندین حمله سایبری به پلتفرم‌های صرافی شناخته‌شده از جمله Coincheck، Coinrail و Bithumb بوده است.
اما خبر خوب هم این است که توسعه‌دهندگان هر روز سعی می‌کنند ضریب امنیتی کیف‌پول های الکترونیک (والت) را افزایش دهند.
مثلاً آن‌ها ویژگی‌های تأیید دومرحله‌ای (two factor authentication) و دسترسی چند امضایی (multi-sig protocol) را معرفی کرده‌اند که در هنگام انتخاب یک کیف‌پول می‌تواند اعتبار آن را افزایش دهد.
عملکرد تأیید دومرحله‌ای به این صورت است که به‌جای یک رمز عبور باید دو رمز عبور برای ورود به کیف‌پول داشته باشید و دسترسی چند امضایی امکانی شبیه به حساب‌های چند امضایی در بانک‌ها است که برای دسترسی به بیت‌کوین‌های شما نیاز به تأیید چند نفر دیگر هم وجود دارد.

تجربه/رابط کاربری
تجربه/رابط کاربری شاید تا چند سال پیش در سایه عملکرد کلی محصولات دیده نمی‌شدند اما این روزها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.
ترکیب این دو در بهترین حالت به معنی استفاده آسان از کیف‌پول برای خرید یا فروش و دریافت یا پرداخت رمزارزها است.
شما باید به‌راحتی گزینه‌های مربوط دریافت یا پرداخت را در کیف‌پول پیدا کنید و چون تراکنش‌های زنجیره‌بلوکی غیرقابل تغییر و غیرقابل‌بازگشت هستند، طراحی بد کیف‌پول می‌تواند منجر به خسارت مالی شود.

شش کیف‌پول الکترونیک (والت) برتر سال ۲۰۱۸

کیف‌پول ناگا

این کیف‌پول ازلحاظ راحتی استفاده با معرفی ویژگی جذاب و کاربردی ارسال و دریافت رمزارز از طریق ایمیل بهترین جایگاه را دارد.
ارسال و دریافت رمزارز از این طریق شما را از شر آدرس‌های عجیب و غریب مربوط به کیف‌پول راحت می‌کند به‌علاوه اینکه ضرورت حضور فرد دوم در هنگام اجرای عملیات تراکنش را از بین می‌برد.

کیف پول ناگادر این والت از اکثر رمزارزها همراه با ۱۲۰۰ توکن مختلف پشتیبانی شده تا کاربران نیاز به استفاده از چند کیف‌ پول همزمان را نداشته باشند.
برخی دیگر از ویژگی‌های کیف‌پول ناگا (Naga) که هم برای سرمایه‌گذاران بلندمدت و هم برای تریدرهای کم‌حوصله مناسب است عبارت‌اند از تراکنش‌های آنی، نمایش لحظه‌ای قیمت‌ها، معرفی ico ها، امکان تبادل رمزارزها و … .

لِجِر

ادعا می‌شود که فعلاً کیف‌پول سخت‌افزاری لجر (Ledger Nano S) بهترین در نوع خودش و در بازار رمزارزها است.
به‌طورکلی کیف‌پول‌های سخت‌افزاری از لحاظ امنیت محبوبیت بیشتری در جامعه رمزارزها دارند.
این محصول فرانسوی که اخیراً موردحمایت امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور این کشور هم قرارگرفته است از یک صفحه‌نمایش کوچک برخوردار است.
همچنین از چندین رمزارز مختلف و البته نه همه آن‌ها پشتیبانی می‌کند. قفل‌گذاری با رمز عبور و امکان بازیابی و پشتیبان گیری داده‌ها از سایر قابلیت‌های این والت هستند. اشکال اصلی این کیف‌پول قیمت بالای آن است.

اکسدس

این کیف‌پول با یک طراحی چشم‌گیر و ویژگی‌های کاربردی جایگاه سوم لیست ما را به دست آورده است.

علی‌رغم اینکه اِکسِدِس (Exodus) یک نسخه پولی هم دارد ولی اکثر امکانات آن در نسخه رایگان ارائه‌شده است.
کیف پول اکسدودسبرخی از ویژگی‌های کلیدی اکسدس شامل امکان تبادل رمزارزها با یک کلیک و پشتیبانی از رمزارزهای مختلف است.
در بحث امنیت، کاربران این کیف‌ پول با اینکه برای اولین بار در یک فضای آنلاین ثبت‌نام می‌کنند اما تمام اطلاعات مربوط به کیف‌پول در رایانه‌های شخصی آن‌ها ذخیره می‌شود.

جکس

کیف‌پول جکس (JAXX) ادعا می‌کند برای نگهداری انواع دارایی‌های رمزارزی مؤثر است. از همین رو تاکنون توانسته بیشترین تعداد دانلود در میان کیف‌پول‌های موبایلی را به دست بیاورد. البته جکس با ویندوز و لینوکس هم سازگار است.
کیف‌پول جکس
در این والت هم تمام اطلاعات مربوط به دارایی رمزارزی و صاحب آن بر روی دستگاه‌های خود کاربران ثبت می‌شود که تا حد زیادی دسترسی هکرها به آن‌ها را کاهش می‌دهد.
علاوه بر این‌ها یکی از آسان‌ترین فرایندهای ایجاد کیف‌ پول را می‌توانید در جکس تجربه کنید.

الکترام

یکی از قابل‌اعتمادترین والت‌ها برای نگهداری از بیت‌کوین است هرچند که ازلحاظ تجربه/رابط کاربری تا حدودی کاربران تازه‌کار را گمراه می‌کند.
کیف‌پول الکترام (Electrum) بر روی پلتفرم‌های اندروید، ویندوز و لینوکس قابل‌استفاده است. خیلی سریع و چالاک کار می‌کند و امکان تأیید دومرحله‌ای را هم که قبلاً توضیح دادیم در اختیار شما قرار می‌دهد.

کیف‌پول سامورایی

شعار شرکت سازنده کیف‌ پول سامورایی (Samourai) این است:

 

بد نیست وقتی در خیابان پرسه می‌زنید یک سامورایی هوای‌تان را داشته باشد!

این والت نسبت به سایرین سابقه کمتری دارد و هنوز در حالت آزمایشی به کاربران عرضه می‌شود.

از نقاط مثبت آن می‌توان به تمرکز شدید بر روی حریم خصوصی و امنیت اشاره کرد. همچنین در این والت تراکنش‌های بیت‌کوین باقابلیتسگ‌ویت (Segwit) هم ارسال می‌شوند که باعث کاهش کارمزد در تراکنش‌های شما می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های امنیتی جالب کیف‌پول سامورایی امکان حذف خودکار کیف‌پول آن‌هم فقط با ارسال یک پیامک از روی گوشی است. این ویژگی در هنگام سرقت گوشی یا خدای‌نکرده آدم‌ربایی! می‌تواند دارایی‌های رمزارزی شما را حفظ کند.
از اشکالات عمده این کیف‌پول عدم پشتیبانی از سایر رمزارزها به جز بیت‌کوین است.



:: موضوعات مرتبط: کیف پول ارز های دیجیتال , معرفی امن ترین کیف پول های ارز دیجیتال , ,
:: برچسب‌ها: کیف‌پول سامورایی , کیف پول الکترام , کیف پول جکس , کیف پول اکسدس , کیف پول لِجِر , کیف‌پول ناگا , بهترین والت ها , بهترین والت بیتکوین , بهترین والت دوج کویین , بهترین والت مونرو , بهترین والت دش کویین , بهترین والت ریپل , امن ترین والت ها , کیفپول رایگان , بهترین کیف پول بیتکوین , بهترین کیف پول های ارز دیجیتال , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: