معرفی سایت bittube | بیت کوین رایگان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
معرفی سایت bittube | بیت کوین رایگان
نوشته شده در یک شنبه 20 آبان 1397
بازدید : 3178
نویسنده : MR MINER

معرفی سایت bittube | بیت کوین رایگان
در این سایت با مشاهده آگهی ها و همچنین مشاهده ویدیو های پیشنهادی از یوتیوب بیتکوین رایگان بدست بیاورید.نرخ آگهی ها و مدت زمان آگهی نیز درج شده.یکی از ویژگی های خوب این سایت نبود تبلیغات آزاردهنده و صفحات مزاحمی میباشد.هم اکنون نیز برداشتها آنی به فاست هاب واریز میشود.

  • برای عضویت روی بنر پایین کلیک کنید 

برای عضویت کلیک کنید

  • آموزش

آموزش عضویت در سایت bittube

در صفحه جدید باز شده بر روی تبلیغات کلیک و سپس دکمه visit site را کلیک کنید و منتظر بمانید تایمر صفر شود و سپس با حل کپجا تشخیص ربات از انسان،مقدار ساتوشی ذکر شده بابت هر تبلیغ به موجودی شما اضافه میشود.که همان لحظه میتوانید برداشت کنید

 

برای برداشت نیز ابتدا در بخش setting قسمت bitcoin ادرس بیتکوین خود را وارد کنید و سپس به منوی account رفته و بر روی withdraw کلیک کنید.و همان لحظه به کیف پول فاست هاب منتقل کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: bittube , اموزش سایت bittube , بیت کوین رایگان با سایت bittube , بیت کوین رایگان با دیدن ویدیو , سایت های متصل به فاست هاب , بهترین سایت های فاست هاب , معرفی سایت bittube , اموزش bittube , bittube اسکم؟ , اموزش کار با سایت bittube , سایت سورف , دیدن تبلیغات و کسب بیت کوین bittube , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: