مصاحبه اختصاصی با ادمین Mr.DiGiCoin
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
مصاحبه اختصاصی با ادمین Mr.DiGiCoin
نوشته شده در یک شنبه 4 آذر 1397
بازدید : 3127
نویسنده : MR MINER

مصاحبه اختصاصی با ادمین Mr.DiGiCoin
یکی از دغدغه های انکار نشدنی افرادی که در سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال مشغول بکار هستند، یافتن شرکتی است که فعالیتی حقیقی داشته باشد و تنها در قالب یک وب سایت پر زرق و برق نباشد که پس از چند هفته پرداخت، ناپدید شده و سرمایه گذاران را متضرر کنند. ساعت ها و روزها جستجو میکنیم تا وب سایتی برای سرمایه گذاری پیدا کنیم که مطمئن بوده و برای ما سودآور باشد. در این بخش از سرمایه گذار موفق مصاحبه ای ترتیب دادیم با مدیر اولین، بزرگترین و مطمئن ترین پروژه ی ماینینگ ایرانی. با تشکر از ایشان که با تمام مشغله و کمبود وقتی که داشتند این فرصت را در اختیار ما قرار دادند و این مصاحبه انجام شد. در ادامه با ما همراه باشید و این مصاحبه ی اختصاصی با مدیر مستر دیجی کوین را از دست ندهید...

با سلام خدمت شما مدیر محترم. ممکنه خودتان را برای خوانندگان معرفی کنید و شاید مایل باشید بکگراندی از خود به ما بدهید.

سلام خدمت شما و تمام مخاطبان عزیزتون. بنده کیومرث پارسا هستم، ۳۰ ساله هستم و حدود ۱۰ سال هست که ساکن آلمان هستم. تا مقطع کارشناسی ارشد نرم افزار تحصیلات آکادمیک دارم و پس از آن وارد مطالعه در مورد پول های دیجیتال شدم. عاشق کارم، کریپتو کارنسی هستم و معتقدم پس از اینترنت، پول دیجیتال بهترین و مهم ترین پیشرفت بشر بوده.

سمت شما در مستر دیجی کوین چیست؟ آیا مستر دیجی کوین کارکنان دیگری هم دارد و در صورتیکه جواب مثبت است سمت آنها چیست؟

خب Mr.DiGiCoin برندی هست که توسط من ثبت شده ولی الان اعضای زیادی داره که همه DiGiCoin رو مال خودشون میدونن. و خود من ارتباط بسیار خوبی با اکثر اعضای گروه دارم. اما من تنها نیستم، روز اول، دو نفر بودیم و به مرور با اضافه شدن برنامه هایی که داشتیم و همچنین راه اندازی سایت به مرور زمان تیم دیجی کوین هم بزرگتر شد. تا به امروز ۹ نفر هستند که روزانه در شرکت مشغول به کار هستند و در بخش های مختلفی زحمت می کشند. ما بخش های Developer ، Security ، Insurance ، Financial Assitant و Support Center را داریم که به کمک اعضای تیم اداره می شوند. من هیچوقت از کلمه ی کارمند استفاده نمی کنم، چون اعتقاد دارم اگر روحیه ی تیمی در کار نباشه، کیفیت کار هم پایین خواهد بود.

مدل درآمدی در مستر دیجی کوین چگونه است؟ در مورد نرخ سود آوری انتخاب شده برای پلن ها توضیح می دهید؟

خب این سوالیه که چندین بار از من شده و اینکه چطوری میشه سود بالایی از ماینینگ داشت. اکثر دوستان علاقمند اشتباهی که در محاسبات خودشون میکنن این هست که فقط به دستگاهی که عمل ماینینگ رو میخواد انجام بده دقت میکنند، در حالی که عوامل خیلی مهم دیگه ای هم وجود دارد، مثل هزینه ی انرژی، هزینه ی خرید قطعات و الگوریتمی که شما میخواید استفاده بکنید بسیار تاثیر گذاره. مثالی برای شما میزنم، به عنوان مثال شرکت MinerGate به تازگی فقط با آپگرید کردن نرم افزار ماینرش داره ۳۰% سود بیشتری به یوزرهاش پرداخت میکنه. خب ۳۰% در ماینینگ فوق العاده س. ما باید توجه کنیم که این شرکت فقط با کدنویسی توانسته به این موفقیت برسه. ما میبینم که اگر صرفا فقط بخوایم به مدل دستگاه توجه داشته باشیم نمی توانیم به بیشترین بازدهی برسیم.

با توجه به بررسی هایی که روی پلن های درآمد زایی مستر دیجی کوین انجام دادم، پروژه ی شما را پروژه ای پایدار ارزیابی میکنم. در مورد ثبات و پایداری پروژه شاید شما توضیحات بیشتری برای خوانندگان  داشته باشید.

ببینید اساسا پروژه های موفق، پایدار هم هستند، من توصیه ای که به دوستان عزیز دارم، هر موقع خواستید پایداری یک پروژه مثل خود DiGiCoin را بررسی کنید، برید نگاه کنید ببینید منبع درآمدشون به شکلی هست که بتونن از عهده ی اداره ی پروژه بر بیان یا نه. و مورد بعدی اینکه میتونید رصد کنید و زیر ذره بین قرار بدید و یا حتی از مخاطبان مجموعه ی مورد نظر پرس و جو کنید. تحقیقات زیاد هیچ وقت به ضرر کسی نبوده. خب پروژه ی اصلی Mr.DiGiCoin ایجاد ارتباط مالی باز و حذف صراف و کارمزد در معاملات بانکی مخصوصا برای ایرانی ها ست، که در این رابطه در مراحل پایانی اداری هستیم که به دلیل تحریم های جدید کارها با کندی به جلو میره. این پروژه نشون میده پروژه ی بلاک چین چقدر میتونه در کارهای اقتصادی و اشتغال زایی مفید باشه. فراموش نکنیم که منبع درآمد ما و ۱۲،۰۰۰ نفر کاربران فعلی ما و چندین صد هزار نفر در سراسر دنیا را الان بلاک چین داره تامین میکنه. هدف ما هم استفاده حداکثری از این شبکه بوده و با توجه به آزادی عملی که در خارج از ایران داریم، سعی میکنیم قدمی در حل معضلات مالی و بانکی ایرانیان برداشته باشیم و در عین حال در یک رابطه ی برد برد برای خودمان هم درآمد کسب کرده باشیم.

با توجه به تمام این ها آیا شما برای پایداری طولانی مدت پروژه اطمینان خاطری به سرمایه گذاران ما می دهید؟

خب این سوال تقریبا شبیه سوال قبلی بود. ببینید باز هم میگم اگر میخواهیم جایی سرمایه گذاری کنیم باید ببینیم آیا برگشت سرمایه تضمین شده هست یا نه، که این بر میگرده به منبع درآمد اون مجموعه ای که میخوایم در اون بخش سرمایه گذاری کنیم. ولی شاید این اطلاعات بتونه به کاربران اطمینان خاطر بیشتری بده اگه بدونن برند و شرکت ما در کشور آلمان به ثبت رسیده همچنین دامنه ی سایت متعلق به اتحادیه اروپا ست که مالک دامنه حتما باید احراز هویت شده باشه. اما خود من بعنوان یک کاربر بیشتر به نکته ی اول توجه میکنم تا نکته ی دوم.

برای خوانندگان نحوه ی پردازش درخواست های برداشت را توضیح می دهید؟ آیا درخواست ها بصورت دستی یا بصورت خودکار پرداخت می گردند؟ آیا ممکن است تاخیرهای طولانی در پردازش درخواست های برداشت وجود داشته باشد؟

خب ما در روزهای اول که سایت رو سریعتر از برنامه ی قبلی به درخواست کاربران استارت زده بودیم، در ماه اول پرداخت ها بصورت دستی انجام می شد. به مرور زمان و وصل شدن توکن خودمون که اسمش رو فعلا اعلام نمی کنم، در حال حاضر یکی از سریع ترین سرویس های پرداخت رو داریم که اون هم به این دلیل است که هر کاربر در سایت یک والت آدرس مخصوص داره و در واقع از والت واقعی داره برداشت میکنه نه صرفا یک اکانت در سایت ما. در گذشته به این دلیل که سایت هنوز تکمیل نشده بود نمیخواستیم اکانت شکل والت داشته باشه ولی از همین امروز که بنده در خدمت شما هستم این امکان هم فعال شده و کاربران میتونن والت مخصوص خودشون رو داشته باشند و مثل سایر والت ها میتونن به اون واریز یا برداشت داشته باشند.

آیا می توانید به ما در مورد اقدامات امنیتی که برای حفاظت از وب سایت خود از هکرها و سایر تهدیدات انجام داده اید، بگویید؟

سایت از نظر امنیتی در فوق العاده ترین سطح امنیتی قرار دارد. بطوری که من میتونم از مخاطبان محترم شما درخواست کنم به سایت حمله و یا تلاش برای هک و هرگونه عمل مخرب دیگری انجام دهند و اگر موفق شدند ایراد امنیتی در سایت پیدا کنند از من جایزه ی ۱۰۰۰ دلاری دریافت کنند. اما اقداماتی که انجام شده، امنیت شبکه ی پولی بر عهده ی شرکت indow.eu از آلمان هست که بزرگترین و قوی ترین شرکت اروپایی در زمینه ی پرداخت های آنلاین هست. البته برنامه نویسان و تیم Security بسیار قوی ما هم واقعا تلاش زیادی کرده اند. برای اولین بار هست این مطلب رو عنوان میکنم، تقریبا هر هفته سایت از داخل ایران مورد حمله ی DDOS قرار میگیره که هیچ مشکلی تا الان برای سایت بوجود نیومده و همینطور نخواهد آمد. حتی در صورت نفوذ به سایت، هسته ی شبکه پرداختی به سایت متصل نیست بنابراین مشکلی نخواهیم داشت.

آینده ی مستر دیجی کوین را چگونه میبینید؟ آیا اهداف رشد خاصی را دنبال می کنید؟

شاید دیگه Mr.DiGiCoin برای من و همکارانم و خیلی از کاربرانمون فقط اسم یک شرکت یا سایت نباشه، خیلی ها این اسم رو ماله خودشون میدونن. ما زمانی که روز اول سایت رو استارت کردیم نه سایتمون ظاهر خاصی داشت نه پرداخت اتوماتیک داشت و کلا دو صفحه بود پر از باگ! ولی همون روز اول حدود ۵ میلیون دوج کوین که واحد پول اصلی سایت هست ورودی داشتیم. خب این نشون میده تا چه اندازه کار ما سخته و تا چه اندازه یوزهامون به ما اعتماد و اعتقاد دارند. تا به اینجای کار خیلی وقت ها دعا و انرژی مخاطبانمون حال من رو بسیار بهتر کرده و طبعا من هم با دیدن موفق بودن کار و به نتیجه رسیدن کاربرها به واقع انگیزه ی خیلی بیشتری می گیرم که سریعتر مابقی پروژه رو تکمیل کنم.

آیا مایل هستید تصاویری از فارم مستر دیجی کوین به خوانندگان نشان دهید؟

بله حتما، البته این تصاویر مربوط به حدود دو ماه پیش هستند. ما تمام دستگاه ها رو هم بیمه کردیم و ۲۴ ساعته با دوربین مدار بسته کنترل می شوند تا از امنیت دستگاه ها مطمئن باشیم. برای همین تصویر از داخل دوربین های مدار بسته هم براتون ضمیمه میکنم. ضمن اینکه محل تجهیزات ما در نزدیکی تفلیس، پایتخت گرجستان می باشد.

آینده ی دوج کوین و سرمایه گذاری روی آن را چطور ارزیابی می کنید؟

دوج کوین عالی هست، من خودم عاشق این کوین هستم. و فرق عجیبی که این کوین داره محبوبیت و تعصب خاصی هستش که طرفداران این کوین دارند. در مورد دوج کوین بارها و بارها در برنامه هایی که با بچه ها داشتم صحبت کردم شاید بیشتر از ۱۲ ساعت، من فقط یک جمله در مورد دوج کوین میگم و مابقی رو به مخاطبانتون واگذار میکنم تا برن مطالعه و تحقیق کنن. دوج کوین در عرض ۳ سال ۸۴۰۰% رشد داشته بدون اینکه وارد مارکت های بزرگ شده باشه.

در پایان آیا مطلب دیگری وجود دارد که مایل باشید به خوانندگان ماین تریدر بگویید و من نپرسیده باشم؟

من از شما ممنونم که من رو قابل دونستید و امیدوارم وضعیت مردم به حدی برسه که دیگه کسی به این بازار به چشم منبع درآمد نگاه نکنه و دید سرمایه گذاری و بودن در این بازار رو داشته باشه. این بازار خیلی نو و تازه هست و هنوز شکوفا نشده، با این حال توانسته منبع درآمد صدها هزار نفر در سرتاسر دنیا باشه. من به همه توصیه میکنم که از این موقعیت استثنائی استفاده کنند و این شانس بزرگ رو از دست ندهند.

بنده هم از طرف خودم و کلیه ی مخاطبان از جنابعالی سپاسگزارم که با این حجم از کار و کمبود وقتی که داشتید این فرصت رو به ما دادید که اطلاعات بیشتری در مورد شما و مجموعتون و این مارکت بزرگ داشته باشیم. برای شما و سایر همکارانتون صمیمانه آرزوی موفقیت روز افزون داریم.

 منبع : ماین تریدر



:: برچسب‌ها: mrdigicoin , dogcoin , dog , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: